Recenze (3 324)
Eileen (2023)
Jeden z těch filmů, co jsou v podstatě o ničem, vývoj postav je silně zkratkovitý, ale něco na tom je.
Hranice lásky (2022)
Občas trochu umělecké, ale většinou hodne autentické. Tak autentické, až je to celkem nuda. Dialogy se celkem povedly.
Zkáza Dejvického divadla (2019) (seriál)
Je to celkem fajn, ale od téhle party už jsem viděl mnohem lepší věci.
Fargo - Season 5 (2023) (série)
Nejlepší série. Doufám, že "zatím".
Bastard (2023)
Než obyvatelům dánských vřesovišť docvaklo, že je novověk, panoval tam pořád temný středověk. Tohle se fakt povedlo. Film, kde je všechno.
Bookmaker - Série 1 (2023) (série)
Vtipné, ale jinak než TBBT. Tady je hlavní příběh.
Griselda (2024) (seriál)
Celkem zábavný kousek o jedné z mnoha drogových podnikatelů. Nejlepší je pátý díl.
Píseň lásky samotářky (2004)
Parádní a děsně milej kousek.
Číňan (2005)
Je to teda sentimentální až na půdu, ale paráda, včetně filmařiny.
Hardcore Never Dies (2023)
Forma skvělá, ale příběh mě nějak nechytl.