Recenze (3 339)
Jeden gól (2023)
Sportovní drama pojaté jako komedie a hodně zábavné.
Orel přistává (1976)
Z béčkového Jacka Higginse ani mistr Sturges nic zásadního neudělá. Navíc jsem měl podobně jako v Cross of Iron trochu problem s anglicky mluvenými Němci.
Odcizení (2024)
Sociální drama, které bych navzdory napínavému zakončení thrillerem nenazval. Ale jako drama to funguje dost dobře.
Salamandr (1981)
Tohle zestárlo naprosto neúprosně. Příběh, kde se hraje víceméně s otevřenýma kartama, čili bez napětí.
Gentlemani (2024) (seriál)
Není to sice až tak stylizované jako film, ale seriál, kde není žádná vata, se jen tak nevidí.
Hrdinové ve člunu (2023)
Takový ten standardní sportovní film, u kterého je jasné, jak to dopadne. Ač antisportovec, většinou mě strhnou. Toto ovšem není ten případ, chybí tu nějaký ten dramtický oblouk. Vcelku povedené finále mi brání dát 2*.
Konec rozkvětu (1972)
Dobový akčňák, který vzhledem k prajednoduchému scénáři zestárl, nicméně poctivá filmařina, která neurazí. A finále se povedlo.
Hrozba smrti (2024)
MMA neowestern, který zabaví, ale nijak zvlášť nepobaví.
Plyšový medvídek (1994)
Psychologický film bez psychologie a s téměř nulovým dějem.
Interstate 60 (2002)
Staré známé pravdy ve velmi elegantním balení.