Oblíbené seriály (10)
Naruto: Šippúden (2007)
Juchů! Ačkoliv k Narutovi bych i přes svou nevoli pár výhrad měla, k Narutovi: Shippuuden nemám absolutně žádný. Počáteční motiv záchrany Gaary je prostě s-k-v-ě-l-e-j. Celkově je vidět, že nevyrostl jenom ten magor Naruto, ale i tvůrci.
Futurama (1999)
Ztraceni (2004)
Hrdinové (2006)
Black Books (2000)
Přátelé (1994)
Městečko South Park (1997)
Červený trpaslík (1988)
Scrubs: Doktůrci (2001)
Rozhodně nejlepší ze všech doktorských seriálů. Nejde tak o pacienty, jako o vztahy, problémy a legrácky všech přítomných mediků. Jsou tu vážnější témata jako dilema v péči o pacienta, milostné city ke kolegyni, řešení partnerských krizí, apod., ale důležitější je sranda. Dr Jan Itor alias Údržbář vymlátí smích i z té nejznuděnější bytosti, Dr Todd se svými high fives boduje ve všech situacích a JDovy denní imaginace prostě nemají konkurenci. Přidejme ještě hudební doprovod, který patří ke stěžejním částem seriálu a vznikne nám jeden z nejvtipnějších, nejcitlivějších a nejopravdovějších seriálů součastnosti.
Zlatá sedmdesátá (1998)
Naprostá perla mezi seriály tohoto žánru. Líbí se mi, že seriál téměř nikdy nesklouzává k sentimentu, ale je ve všech situacích správně cynický a otrlý. Všechny postavy mají svoje kouzlo, každá je něčím odlišná a všechny perlí úžasnýma hláškama, od hlavních hrdinů po věčně zkouřenýho Hydeova šéfa nebo kudrnatýho souseda Boba. Všichni jsou prostě skvělí a já se divím, že jsem to objevila až dva roky po skončení natáčení..