Poslední recenze (25)
Rivalové (2013)
Kedže ma moc Formula 1 neberie a celkovo si radšej pozriem závody rally, či NASCAR ,to nebol až tak silný zážitok, ako by mohol byť pre skutočných fanúšikov seriálov Veľkej Ceny. Bruhl ale skvelý, Hemsworth takisto, akurát som mal trocha hokej v tom jeho neustálom striedaní partneriek, čo bolo vo filme síce vedľajšie, ale ja mám rád vo veciach poriadok. Celkovo proste dobrý film, ktorému nie je čo vytknúť, len ma neočaril tak ako som čakal a nejaké opakované videnie sa asi v tomto prípade nekoná.
Transcendence (2014)
Skvelá myšlienka, viem si predstaviť, že by sa dalo na téma načrtnuté vo filme dobre a zaujímavo podiskutovať s kamarátmi pri pive, či káve. Možno by filmu pristala dlhšia stopáž, niektoré udalosti sa mi zdali byť trocha narýchlo odbité, možno aj preto sa zdali dosť nelogické. Viac ako film samotný ma ale pri jeho sledovaní bavilo premýšlať nad tým, čo by sa s takou mocou akú hlavná postava mala dalo všetko dokázať.
Ocelová pěst (2011)
Super námet a skvelého Hugh Jackmana po celú stopáž podkopáva slabý vizuál, plytkosťou konania postáv a klišé scénar až to bolí ako pravý hák od toho psychopatického finálového ,,bossa". Ako oddychovka dobré, ako seriózne sci-fi (ktorým by pri troche snahy mohol film byť) absolútne nedostatočné.