Recenze (162)
Predátor: Evoluce (2018)
První půlka nečekaně vtipná, konec to však spíše kazí...
Upgrade (2018)
Silné 4* a k tomu parádní závěr!
Neporazitelný: Návrat krále (2016)
Fighty skvělý, prostě Bojka!
Hrdinové ohně (2017)
Kdo čeká od filmu "drama/životopisný" akční hollywoodský blockbuster je asi tak trochu debílek, že ano...(Livingdeade) :)
Děsivé dědictví (2018)
Až moc velký hype a za ten konec o stupeň dolů.
Escobar (2017)
Puta
Higher Power (2018)
Pár hezkých efektů..
Labyrint: Vražedná léčba (2018)
Škoda, že to nebylo o hodinu kratší
Dokonalá loupež (2018)
Not bad
Solo: Star Wars Story (2018)
Weak af, totální nuda, sorry fanboyz