Recenze (162)
Všechno nejhorší (2017)
Docela dobré, jako horor sice slabší, ale mě to bavilo. Hlavní herečka taky sympatická :)
Pomáhat a chránit (2011)
Docela sranda, pár scén je fakt vtipných
Dobrý časy (2017)
Po první půl hodině to nabere docela zajímavý spád...ale ten konec zase nic extra
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Docela klenot. Acid forever
A Good Old Fashioned Orgy (2011)
Taková oddechovka...orgie na pohodičku :)
Stranger Things - Season 2 (2017) (série)
Simply perfect.
Nelítostná (2017)
Nojo, Korejci..
UnReal (2015)
Hezké záběry a příjemná oddechovka :)
Rick a Morty (2013) (seriál)
This is love xx
Sněhulák (2017)
Dávám parádu. Zdejší experti a rádoby filmoví kritici placení od hodiny ve formě popcornu s příchutí hlenu sice nenechají nit suchou, ale to by vás nemělo odradit. Jasně, ten film má mouchy (a kterej ne žejo), ale při těch tunách sraček co v poslední době proudí do biografů, je tohle docela přijatelná záležitost, i když je fakt, že z tý zápletky se dalo vytřískat víc. Tečka.