Recenze (226)
Čelisti (1975)
Kdyby to skončilo tímto dílem, byla by to jeden 1000 z nejoblíbenějších filmů, ale vědomí že šlo Royovi tolik o prachy, a, že se kvůli tomuhle filmu zabilo několik stovek, možná tisícovek žraloků, tak bych tomu filmu možná dal vyšší hodnocení | 7/10 3*
Seonggyoonkwan seukaendeul (2010) (seriál)
Průměrní herci, průmerná režie, průměrný scénář a průměrný film
Hele vole, kde mám káru? (2000)
Ale jo, párkrát jsem se zasmál
Ceny Americké filmové akademie - Oscar 1998 (1998) (pořad)
Matt Damon/Ben Affleck, to jsou důvody za dvě hvězdy
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Z úcty k hercům dvě hvězdy, jinak mě nebaví film (ani kniha), který postupuje něják takto: "Jeden krok, 2. krok, 3. krok., 4. krok, otočení se na....levou stranu, k dubovému, stosedmaosmdesát let sterému buku, či dubu, či lípě, či jasanu, či topolu, který na sobě měl 1 rýhu, 2 rýhy, 3 rýhy, 4 rýhy,......188 rýh, radši to přepočítám .....bylo to správně, ale přece jen do třetice všeho dobrého.....188 rýh, stojíme na 1 kamínku, 2 kamíncích, 3 kamíncích..... 1 124 455 kamíncích..."
Městečko South Park - Šéfův návrat (2006) (epizoda)
jedna z nejhorších epizod
Strašidelný dům (2003)
za narážky a Murphyho.......| 4/10 2*
Ave, Caesar! (2016)
Coenovci jsou podle mě vyborní reřiséři a scénaristé, ale tohle by bylo šptné i na Camerona | 5/10 2*
Počátek (2010)
Z efektů a vizuality čerpající snímek, co nikomu nic nedá, velká inspirace Matrix Revolutions tu je vidět, ale tohle se nevydařilo ani z půlky, nechápu haló okolo tohoto filmu (nebo spíš experimentu, kolik se do 150ti minut vejde efektů (ať už zvukových, či vizuálních). To se ten Nolan zase předvedl :/ | 3.5/10 2*
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
1. díl - výborný, na to, že nemám rád akční filmy, super 2. díl - slabší, ale na akčňák pořád dobré 3. díl - pokles kvality (nejen obsazení), nechápu, že to Snipes a Ford přijali