Recenze (33)
Jára Cimrman ležící, spící (1983)
Buď vítán synovče! Co tvá matka, co tvůj bratr, co tvá tuberkulóza? :)
Křižovatky života (2013) (pořad)
Vážení přátelé, ano. Děs a hrůza..
Kočičí oko (1985)
Poněkud svérázný způsob jak se odnaučit kouřit ale proč ne... V celku slušně poskládaný horor, jehož nedílnou součástí je i jistá dávka černého humoru.
Metro (2013)
Když člověk opomene logiku a fyzikální zákony, je z toho nakonec docela dobré drama z prostředí moskevského metra. Za celkem povedenou atmosféru a napětí ktreré přináši, dám za tři.
Babovřesky 2 (2014)
Sem znechucen...
Mých posledních 150 000 cigaret (2013) (TV film)
Další povedená sra*ka na oblíbené téma "moderní je nekouřit"... Názory typu "já bych to zakázal!" nebo " pořádně jim osolit zdravotní pojištění!" mě přivádí k úvaze zda tito lidé jsou opravdu tak hloupí nebo pouze podléhají svou neinformovaností o tomto tématu všeobecnému mediálnímu tlaku. Fakt že jsem se u dokumentu docela slušně nasmál mě ale neopravňuje k jinému hodnocení než je odpad! Jestli to mělo býti zábavné tak by tam spíše mělo stát komedie ale v případě, že to někdo myslí vážně se mi dělá docela šoufl!
WWE Royal Rumble (2006) (pořad)
Mysterio je borec..
Vendeta (2011)
Abych řekl pravdu, tak když začali jít závěrečné, tytulky tak mě přepadl pocit totálně ztraceného času a zloby nad scénářem. Za herecký výkon Ondry Vetchého dávám filmu jednu hvězdu.
Saxána a Lexikon kouzel (2011)
Nechutné...
Sanitka 2 (2013) (seriál)
Myslím si že je to celkem důstojný návrat až na pár nepřesností.... A je docela je škoda že to hodnotí lidi kteří viděli půlku z nějaké epizody a hned hodnotí nejhůř jenom kůli tomu jak dopadly pokračování jiných seriálů či filmů po "dvaceti letech"...