Recenze (95)
Čas (2021)
Bol pre mna vzdy zvlastny, ale dnes ma unudil. Nie zly pocin, ale ...
Krotitelé duchů: Odkaz (2021)
Mam 40, niesom na teenage veci, ale toto bol skvely "kambek" Krotitelov duchov... Pekne krasne aj s povodnymi hrdinmi na zaver aj s tym "take it easy" stylom v prvej casti filmu... Mne sa to pacilo dost v tejto zanrovke... Premyslam, ci aj povodnym Ghost Busters som dal 4. Som zvedavy, co dalej. Ja by som bol za.
Česká spojka (2002)
Dobra akcna oddychovka a vdaka Chris Rockovi aj solidne zabavna.
Cesta do středu Země (2008)
Celkom dobra akcia, Brendan Frasier klasicky. A teraz mi niekto vysvetlite, ako moze kompas fungovat uprosterd Zeme. 2,5* s prizmurenymi ocami.
Mr. Bean: Největší filmová katastrofa (1997)
Beanovska zverina mozno. Podla mna precenovana. Moj top point bol na zaciatku, ked hrala Yesterday.
Kamarád taky rád (2011)
Najlepsia vedlajsia uloha "Dharma". (Jenna Elfman kto nevie)
Johnny English znovu zasahuje (2018)
Dobre jassne ze to nieje ako jednotka ale ma kopu vtipnych momentov. A aj Lacy ako zaporak ma bavil. Uzil som si to absolutne... oddychovka skvela aj s tym britskym humorom.
Centrální inteligence (2016)
Filmik od ktoreho necakas velke veci len zabavu... a ja som sa brutal bavil... preto 5
Tiché místo (2018)
Rozhodne som cakal viac po debatach a odporucaniach... Take fajn... Miestami vie zlaknut a miestami dost nudit a to je tak priblizne vsetko. Pohoda, nenas*alo ale ani nic viac.
Matrix Resurrections (2021)
Neviem, ci som za posledne roky videl taky recyklat sameho seba, ako bolo toto 2,5 hodinove utrpenie. Smutny koniec (ale to som si myslel uz pri Reloded) tohto vskutku prelomoveho filmu Matrix (1999). Keby Lana neznasilnila samu seba, nepotrela sa vykalmi a nepila vlastne mlieko, tak tento film by bol v podstate "sci-fi Titanic". A nech ma nik nepresviedca, ze som nepochopil myslienku a kruh sa uzavrel a podobne sra*ky. Od divneho obsadenia (Neil Patrick Harris, "novy" agent Smith, ... az po "uveritelnu" masku Jadai Pinkett), divna vyprava, par scen akoze Matrix (1) ale inak v ubohej kvalite. Pseudointelektualne pozlatko obycajneho recyklatu vykradajuceho vrecka divakov, aby boli "dolace". PS: Schvalne som si pozrel moje hodnotenia "trilogie" (kedze to uz nie je trilogia, preto tie uvodzovky) tak to asi potvrdzuje a vystihuje moje pocity od 4* az po tuto jednu jedinu *.