Oblíbené filmy (10)
Big Lebowski (1998)
Absolutní perla ve světě filmu. Tolik postaviček co jsem si zde zamiloval, by nedal dohromady ani celý zbytek mého top10. Lepší filmová(nebo seriálová) postava než Walter je snad jen Rimmer z Red Dwarf. Tleskám a klaním se, bez tohohle bijáku by byl můž život strašně chudej.
Kdysi byli bojovníky (1994)
Asi opustim severskou kinematografii a vrhnu se na Nový Zéland. Sakra tenhle film je ukrutně dobrej a všechno v něm ukrutně špatný(tak jak to na světě chodí). Jsem zvědav na druhej díl. Co sem slyšel, dejchá z toho víc optimismu(což snad i těm hrdinum přeju). A Morrison je fakt bestie.
Mechanický pomeranč (1971)
Tak za prve nejlepsi film Stanleyho Kubrika a za druhe nejlepsi film vubec. Sem strasne rad, ze Stanley vynechal knizni konec.
Old Boy (2003)
Kurz negativního myšlení (2006)
Pracuju jako sanitář v rehabilitačním ústavu, takže každý den vidím desítky vozíčkářů a vyhlížím den, kdy tam bude někdo s kym si dám jointa, whisky a zahraju si ruskou ruletu. Zbožnuju skandinávskou tvorbu.
Modrý samet (1986)
Hledám Amy (1997)
Nevim čím na mě tenhle film tolik zapůsobil. Prostě i já mám svoji Amy a tím to pravděpodobně bude. Věřím tomu, že kdybych tenhle film viděl v 15, tak bych ho rád neměl a nikdy bych se na něj nepodival znova. Díky bohu, že se to nestalo. ,,Co se tváříš tak překvapeně? Ten tlustej bastard přece umí mluvit!?"