Recenze (42)
Bling Ring: Jako VIPky (2013)
Pastva pro moje oči!!! Bylo to přesně to, co jsem od filmu očekávala...drahé hadry, vysoké podpatky, luxusní věci...
The East (2013)
Těžce nesnáším takové ty rádoby free skupinky s přístupem "všechno je všech, teď se budeme mít rádi a jsme prostě nejlepší", ale v tomto podání mě to vůbec nerozčilovalo. Film mě zaujal od první chvíle...jasně, že nejdřív je to nejlepší agentka a pak udělá začátečnickou chybu atd, ale děj plynul tak, že mě to bavilo a to je pro mě nejdůležitejší...
Světová válka Z (2013)
Pro mě je to stejné jako Resident Evil, ale protože tam hraje Brad Pitt, tak to i dobře skončí...
Kravaťáci (2011) (seriál)
Opravdu vynikající seriál. Neokoukané tváře, žádné nudné chvíle, první série na 5*.
Jana Eyrová (2011)
Wasikowskou mam rada, ale ja jsem ji nektere chvile proste nevěřila a občas mi tam moc neseděla...Fassbender byl ovšem úžasný - stejně jako Judi Dench....celkový dojem 90%
Červená Karkulka (2011)
Nooo...zas tak úplně špatné to nebylo...teda kromě vlka...ten byl trapný...ale neměla jsem večer co dělat, zabavilo mě to, takže účel to splnilo...
Anna Karenina (2012)
Laťka byla nastavena vysoko....Pýcha a předsudek a Pokání byli velkolepé a já s nadšením čekala podobné ztvárnění...bohužel jsem se nedočkala..."polodivadelní ztvárnění" prostě není pro mě...a přitom tam ta možnost byla...pro mě zklamání...:(
True Blood: Pravá krev (2008) (seriál)
5* naprosto bez jakéhokoliv rozmýšlení...jakýkoliv nedostatek odpouštím za obsazení Alexandera Skarsgarda...
Nespoutaný Django (2012)
Čekala jsem trošku něco jiného, z trailerů jsem už něco znala, ale zklamaná jsem rozhodně nebyla...u KKK jsem brečela smíchy, zavírala oči u lámání kostí, ale zároveň si užívala litry krve... Není to čistých 100% - zakončení nebylo úplně ideální, ale odpouštím a ráda se podívám znovu...
Hra o trůny (2011) (seriál)
Jen dva seriály mě vtáhly do děje takovým způsobem, že mi dodali pocit, že bez nich už prostě nejde žít - a to BSG a Hra o trůny...