Recenze (126)
Skalpel, prosím (1985)
Krásný, smutný film. Dnes bych dokázal říct legendární. Vynikající výkony pana Macháčka a Brzobohatého.
Silnější než já (1990)
Čekal jsem,že to bude o Spartakiádním vrahovi a bohužel to bylo o něčem jiném... Nejlepší byl snad Roden. A taky jak tu někdo psal, tak nechápu, proč se v tom tolik řeší šikana.
Kousek nebe (2005)
Karel Zima si za toho bachaře měl odnést Českého lva! Smutná doba a herci na jedničku. Hold Jiří Stránský je legenda.
Stalingrad (1993)
Vynikající pohled na Stalingrad z té druhé strany těch poražených. Film má zhruba 5 hlavních postav normálních lidí, žádný zfanatizovaný brutální rádoby náckové. Hodně realisticky udělaný.
M*A*S*H - Mladí a neklidní (1979) (epizoda)
Simmons 😂😂😂 Chudák Charles už nemůže slyšet tohle jméno
Bloudění orientačního běžce (1986)
Kultovní film, skvělý hlášky Bidla a jeho táty
Ruka na kolébce (1992)
Rebecca je kočka a ty psychopatky jí padnou. To díky ní ten film stojí a padá.
Osvětim: nacisté a konečné řešení (2005) (seriál)
Moc dobře udělaný dokument. Je strašný, co se tam tehdy dělo. Nikdy víc...
Chytrák a dva společníci (1975)
Viděl jsem dokument o natáčení filmu a prý se ukradl některý natočený materiál. A bohužel na výsledku je to znát. Některé scény jsou nelogické, ale vynikající hudba Morriconeho a skvělý Terence Hill to zachrání.
Sergio Leone – portrét psance (2018) (TV film)
Krásný dokument o Sergiovi. Ale klidně mohl být delší o 1h nebo 2h. Jako jeho fanoušek žeru všechny informace o jeho filmech.