Recenze (300)
Star Trek (2009)
Rozhodně nejlepší, co Star Trek za celou svou historii přinesl (a tím myslím cokoliv ze seriálů i filmů). Brilantně vybraní herci, dechberoucí akční scény (film má tu úžasnou kinetiku, jakou během akce dokázal Abrams vytvořit třeba v Mission: Impossible III) a jediné, co mi přišlo maličko mimo, bylo to vysvětlení, proč je všechno tak, jak je (pro fandy starých Star Treků). Kdyby se vystříhala celá dějová linka se starým Spockem, je to na absolutno. Proč se trekkies omlouvat, když se začíná nanovo a od začátku? Zbytečné.
Strážci - Watchmen (2009)
Je to mnohem lepší, než jsem očekával. Ačkoliv komiks je pořád něco víc, film má v sobě překvapivě hodně témat z něj, až jsem se divil. Dost mě ale zajímá názor lidí, kteří komiks nikdy neviděli...
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Mít tenhle film mnohem lepšího režiséra, mohl mít našlápnuto na to stát se filmovou klasikou.
Na půdě aneb Kdo má dneska narozeniny? (2009)
Být na drogách, mohl to být senza trip.
Proměny (2009)
Zajímavý pokus o tak trošku jiný film. Režisér má rozhodně talent a je to vidět.
Descent (2007)
Snaží se to být hluboké, ale vlastně je to dost povrchní a směšné. Ten film vlastně stojí za to jen kvůli tomu, že se už asi nikdy nestane vidět Rosario Dawson, jak znásilňuje kluka vibrátorem do řitě.
Kasandřin sen (2007)
Trochu moc upovídané, a ve snaze překvapit dokonce i předvídatelné.
Až tak moc tě nežere (2009)
Je to lepší než Sex ve městě, ale jen o chlup. Téměř nesnesitelné vztahové tlachání, které zachraňují pouze dobré herecké výkony, z nichž je třeba vyzdvihnout zejména Jennifer Connelly (ostatně i její postava je v té směsi tupé plochosti ostatních nejzajímavější).
Růžový panter 2 (2009)
Překvapivě mnohem lepší než jednička z roku 2006. Je tam pár momentů, které jsou dokonce výborné (!).
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Hezké, epické, velkolepé, ale asi až příliš precizně chladné.