Recenze (1 208)
Tři uprchlíci (1989)
Za to, že okopírují jiný film si lepší hodnocení nezaslouží.
Jediná (2019)
Tak to byla jedna velká nuda, nevěřila jsem Evě ani ponorku ani postupné zoufalství, spíš mi připadala nevděčná a zbytečně hysterická a neustálé flashbacky mi hodně lezly na nervy, ty byly úplně nejhorší.
Teorie všeho (2014)
Nejhorší na tom filmu je, že to není ani tak o Hawkingovi, jako spíš o jeho ženě a to je to, co mi vlastně vadilo.
Vzduchoplavci (2019)
Scény v balónu byly nádherné, zbytek filmu byl nuda, ale co mě rozčílilo, že když už to točím podle skutečnosti, tak proč z mužské postavy udělám ženskou? Nechci tedy ženy podceňovat, ale bylo mi divné, co všechno dokázala fyzicky zvládnout a ono to tak nebylo.
Rambo: Poslední krev (2019)
Že je Rambo starý, ještě neznamená, že by se neuměl vypořádat s partou pořádných hajzlů. A že je to nechutná krvavá historka.
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Milovníci Kubricka mě asi ukamenují, ale mě to bavilo víc, než Osvícení.
Portrét dívky v plamenech (2019)
Líbila se mi ukázka malby, nádherné kostýmy a výprava a moc mě zaujaly rozpravy obou dívek o životě, o lásce a povinnosti a dostal mě příběh s Orfeem a Eurydikou, ta myšlenka, proč se otočil..
Pád anděla (2019)
Jasně, že to byla blbina a že jsem hned od začátku věděla, kdo je ten padouch, ale bylo to zábavné a napínavé, takže za mě dobrý.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Na mě to bylo strašlivě dlouhé a utahané, ale Leo a Brad byli skvělí a to překrásné finále mě dojalo až k slzám.
Ženy v běhu (2019)
Bezva herci, ale pro mě příliš laciný humor a ty šťastné konce na všech stranách, to bylo taky až moc.