Recenze (427)
Tajemný pisatel (2019) (seriál)
Tak OK. Nie je to úplná pakotina... :) Pre deti celkom OK - tak do 12 - 13 rokov.
Smrtonosné přeludy (2021)
Panaboha to co bolo?!?!
Jako v bavlnce (2020)
Škoda. Začiatok super a... potom prišla hlúpa, idiotská a naivná mafia, ktorá film podrazila a zo skvelého námetu zrazila dole. Takýchto by som sa nebál ani ja.
‘Ohana: Rodina je poklad (2021)
Jedine plus - krasne prostredie. Inak? Panebozesrackaaaaaaaaa!!!
Děsivá setkání (2019) (pořad)
Mohlo to byt ok, nebyt toho, ze herci su vsetci...
The Haunting - Záhadné sídlo Bly (2020) (série)
Určite slabšie a oveľa menej strašidelné ako predchodca, ale stále nadpriemerná záležitosť.
Anna (2019)
Akože nie je to až taká hujovina. Až TAKÁ... Miestami celkom zábavné, aj ten dej plný "zvratov" by sa dal. Ale nemôžem sa prekusnúť cez tú vyžlu, ktorá udrbe absolútne všetkých tými paličkami, čo má namiesto nôh a rúk. A tiež cez tie tupé hordy záporákov, ktorí ju, namiesto toho, aby ju odstrelili, naháňajú a chcú utĺcť rukami, nohami, obuškami a neviem čím... Ja by som ju odbachol už na začiatku. A ďalší mikrofilm na svete.
Malá mořská víla (2018)
Keby som mal 7, zo dve hviezdy pridám. Ale takúto cocotinu som už dávno nevidel! :D A tie herecké výkony, omg...
Zone Blanche (2017) (seriál)
Zatiaľ piata časť a také nejaké rozporuplné pocity. Na jednej strane línia, ktorá sa tiahne celou prvou sériou, výborná atmosféra plná hororových prvkov, dobré postavy. Na druhej v každej časti samostatný príbeh, trochu nelogické veci pritiahnuté za vlasy, sem-tam dementné chovanie postáv. Uvidíme, ako to dopadne. Ja by som skôr preferoval ten tiahnuci sa príbeh a zápletku... Uvidíme, nechám ešte otvorené. Každopádne ma to nebaví až tak, ako som čakal :)
Bestiář mladé chůvy (2020)
Film pre veľmi úzky okruh divákov (8 - 12). Pre malé detičky trochu strašidelnejšie, pre väčšie už smiešne...