Recenze (427)
Známí neznámí (2021)
Ak by som nevidel taliansky original, asi by som siel aj vyssie. Celkom fajn :)
Diktátor (2012)
A mne sa to veľmo ľúbi! 😬
28 dní děsu (2022) (pořad)
WTF??? Americké primitívne sračky, ktoré nie sú ani strašidelné, ani… nemám slov. Hrozná kokotina. Hviezda za to, že keď to človek prekukne a prestane brať vážne (po pár minutách), je to vcelku zábava.
Chapelwaite (2021) (seriál)
Tak… nebolo to zlé, nebolo to dobré. A kurva hrozne mi liezlo na nervy to neustále šepkanie!!! Aaaaa!!! Trošku viac strachu a menej šepkania a chvíľami nudy a išiel by som vyššie.
Vánoce na objednávku (2018) (TV film)
Ja kurva ani neviem, za čo tá hviezda… Viac takýchto filmov a neznášam Vianoce…
Na západní frontě klid (2022)
Ak by som nečítal predlohu, možno by som dal aj štyri :)
Nejtemnější hodina (2017)
Gary excelentný, horšie to je so scenárom. Škoda, že film dosť kríva v udržaní divákovej pozornosti. Takýto velikán si zaslúži trochu viac. Ale nie je to naozaj zlé - len nedotiahnuté…
Hlava 22 (2019) (seriál)
Prepracovanejšie a o kus lepšie ako film z 1970.
Párty Hárd (2019)
Pánaboha to čo bola za kokotina...
The Sadness (2021)
Odvážne, nechutné, krvavé, KRVAVÉ, v dobrom tempe. B-čkovosť sa v takýchto prípadoch dá odpustiť a pomôže k tomu aj to, že sa to neberie príliš vážne samé o sebe. Ja som si to užil! :D