Poslední recenze (5)
Loki - Pro tok času. Vždycky. (2021) (epizoda)
Po perfektních předchozích epizodách jsem byla z konce lehce zklamaná. Tedy, konfrontace Lokiho a Sylvie byla báječná, za tu bych dala pět z pěti. Ovšem tolik otázek a obří cliffhanger, aniž by došlo aspoň k meziuzavření nebo nápovědě co se bude dít dál... Mění to vše, to je jisté. Ale jako finále seriálu to úplně neuspokojí.
B: počátek (2018) (seriál)
"We'll never fit in." - Koku. Detektivní příběh, který se rozvine v něco úplně jiného, než jste čekali. Zhruba první dvě epizody skoro nevíte, jestli to náhodou není pokračování, takže za mě zmatení. Pak se spousta věcí naštěstí dovysvětluje a celkem to udržuje napětí, i když nic převratného. Hlavně jdete dál, protože vás zajímá jak to celé sedne dohromady (trochu kostrbatě teda). Hudba se mi líbila, ačkoli nejlepší část je asi outro. O animaci zde lidi taky mluvili, je fakt, že je trochu jednodušší, hodně statických scén taky. Takže, určitě doporučím, ale nečekejte nic převratného.
Mazaný Filip (2003)
Když jsem viděla, kolik známých jmen (a mezi nimi mí oblíbení) se ve filmu našlo, měla jsem celkem důvěru, že to bude dobré. Faktem je, že to spíš není tak strašné. Humor na mě nejvíc fungoval při "vyprávění", jinak šel mimo mě. Dělat si srandu z klišé a nenápaditosti je sice fajn jako koncept, zde to ale bylo spíše násilné. Některé scény se povedly, ale výsledek nijak zvlášť.
Poslední deníček (3)
Posloupnost
Lze vůbec reálně zhodnotit film, na nějž viděla parodie a memy dříve, než film samotný?
Můžu pak vyzdvihovat třeba práci s kamerou a povedené scény, ale nikdy už na mě nezapůsobí. Vidím pak jen logické rozpory a nesmysly, kterých se parodie chytaly a v dramatickém momentu se mi vybaví vtipný mem, takže ho prostě nemůžu brát vážně.
Snaha o doplnění filmového vzdělání tu ale byla.
(Válka světů)