Recenze (11)
Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediů (1983)
Zlo vyhrává a dobro žije? :)
Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980)
Jak to zpívají Foo Fighters. Best Of You.. Sithové do toho!
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Láska na celý život!
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Jasně nejlepší a nejtemnější díl z celé trilogie. Psychologie, vášeň, napěti. A kdyby se k tomu přidali lepší dialogy, byl by to Opus Magnum. Za mně těsně druhý za Impériem. :) A klidně říkejte NOOOOOOOOO!
Star Wars: Epizoda II - Klony útočí (2002)
Klony vs. Droidi. Už to není jen o světelných šavlích.
Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999)
Závody speederů, Darth Maul a krásná Natálka Portman. :) ♥
M*A*S*H - Co bylo potom (1983) (seriál)
Půjdu proti proudu. Sice je seriál jen šmouhou na frčkách seriálu, ale nebojí se řešit témata jako PTSD, Studenou válku, tehdejší "skvělou" Severní Ameriku. Zajímavé nové postavy. Kdyby se do seriálu dostalo více původních protagonistů a nebyl předčasně zrušen, kdo vi?
M*A*S*H (1970)
Prequel, který pomohl vzniknout jednomu z nejlepších seriálů vůbec. Stojí za zhlédnutí.
M*A*S*H (1972) (seriál)
Legenda - evidentně...kreténe. O jakési policejní akci v Koreji. Bylo moc dobře, že naše verze nemá sitcomový smích. Vivat Charles. :)
Futurama (1999) (seriál)
Simpsonovi jsou kult, ale Futurama je geniální.