Recenze (31)
Duna: Část druhá (2024)
usnul jsem v kině
Fargo - Season 5 (2023) (série)
no ty krávo to byla jízda
Insidious: Červené dveře (2023)
sme pičo z tama odešli
Jako v bavlnce (2020)
sračka. a ta co to hrála je zlá
The Disaster Artist: Úžasný propadák (2017)
jeba!!!
Učitel - Epizoda 1 (2016) (epizoda)
kurde slušnej námel
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
na jeden zátah docela palba, ale za mě to bylo docela úchvatný. hustej st, dobrej grading, a vychytaný přechody
Riverdale - Season 1 (2017) (série)
hurá. ultra super pecka z mého prostředí akorát se semtam střílí atd
Riverdale - Kapitola 1: Říční břeh (2017) (epizoda)
woohoo hodně hustý atmo
Ratatouille (2007)
vidim to za posledni tri tydny potreti a musim rict ze takhle ty decka jeste zticha nebyly. 5