Oblíbené filmy (7)
Velká ryba (2003)
Kdyby se mě někdo zeptal na můj film No.1, byl by to asi tento ... a kdo na konci nebrečí, není můj pokrevní bratr/sestra :)
Interstate 60 (2002)
Vesnice (2004)
Úchvatná filmová báseň. Nádherné spojení dechberoucích obrazů a překrásné hudby. ... Pokud v tom ale někdo hledá "horor", bude velmi zklamán ...
Poslední pokušení Krista (1988)
Zen (2009)
Zelená míle (1999)
Neuvěřitelně silný film. Atmosféra každou minutu graduje .. Ke konci jsem brečel .... Přinejmenším stejně úžasný jako Shawshank ....Dávám 8 hvěziček ....