Oblíbené seriály (4)
Jistě, pane ministře (1980)
Jistě, pane premiére (1986)
Nádhera. Český dabing fajn, ale s originálem se měřit nedá (jako každý dabing).
Chobotnice (1984)
Proti tomuhle se mohou všichni "kmotrové" jít schovat. Ponurá, intenzivní atmosféra, která by se dala nožem krájet ... Už jen hudba a obrazy k úvodním titulkům vždy dokonale stačily ... Celkově hodně silné, napínavé (každý díl vždycky skončil v nejnapínavějším) a nekompromisně depresivní ... Začne to špatně a skončí tisíckrát hůř :)
Fargo (2014)
První série 120% ... druhá 80% ... Lorne Malvo je nenahraditelný a též i původní atmosférická hudba ... ale masakr tedy o nic menší :)