Recenze (412)
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Jedno z těch slabších One man show, ale je to stále koukatelné, a navíc to rychle uteklo. Viděno v kině - 55%
Pavučina (2023)
³/⁴ filmu super, finále slabší...
Barbie (2023)
Skvělý Gosling, skvělá taneční čísla a skvěle představení Barbie světa. Bohužel se mi nelíbilo, jakým směrem se to nakonec ubralo. /50%/ Druhé zhlédnutí jsem si užil mnohem více, celou dobu jsem se bavil. /70%/ Zhlédnuto v kině 2x
Insidious: Červené dveře (2023)
Těšil jsem se, protože předchozí díly v sérii se mi líbily, finální trailer zaujal a zajímalo mě, jak si Patrick Wilson se svým režijním debutem poradí. Hodinu a půl se absolutně nic neděje, a když se film snaží budovat alespoň nějaké napětí, vždy je to zakončeno nějakou úplně nejvíce predictable lekačkou. Doufal jsem, že alespoň finále se povede, ale jelikož trvalo asi 3 minuty, tak netřeba dále komentovat. Totální nuda a zbytečnost. 2,5/10
Hřbitov domácích zvířátek (1989)
Vynikající horor s hutnou atmosféru, jen začátek je trochu moc uspěchaný oproti knize. 8/10
The Walking Dead: Dead City - Who's There? (2023) (epizoda)
Já nevím, nemůžu se do toho nějak dostat, není to špatné, ale ani ničím zajímavé...
1. MISE - Otcové a děti (2022) (epizoda)
Klocová si tímto dílem jenom potvrdila, že je opravdu nejlepší postavou seriálu
Kletba z temnot (2012)
Vymítačský horor jehož největším plusem je skvělý Jeffrey Dean Morgan. Jinak The Possession nabízí pouze rutinní zábava s velice dlouhý rozběhem. 4/10
Titanic 666 (2022)
Musím se přiznat, že jsem to čekal mnohem horší. Ale hlavním problémem tohoto filmu jsou příšerné efekty a hloupé chování některých postav. 3/10
Bed Rest (2022)
Solidní americký horor s místy až nepříjemnou atmosférou, a naopak velice příjemnou Barrerou v hlavní roli. 6/10