Oblíbené filmy (10)
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Skutečně je toto můj nejoblíbenější film. Příběh je perfektní, emoční, napínavý. Nejlepší díl Star Wars. Herecké schopnosti Haydena Christensena mám oproti jiným fanouškům rád. Jasných 5 hvězd.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Toto se nedá ani slovy popsat. Tento film má všechno, co má mít. Zajímavý děj, hodně akce, trocha komedie a opravdu silné a dojemné momenty, především tedy závěr. Bezkonkurenčně jeden z nejlepších filmů všech dob.
jOBS (2013)
Naprosto úžasný až dojemný film o člověku, kterého považuji za můj vzor. Skvělé herecké obsazení i hudba. Ve filmu jsou krásně ukázány Stevovy důležité okamžiky. Tento film patří mezi mé nejoblíbenější a vždy se k němu rád vracím.
Jurský park (1993)
Pád Třetí říše (2004)
Výborný film i herecké obsazení. Historicky velice přesné. Oceňuji i obecnou objektivitu tohoto filmu, že se nebojí ukázat, že ne všichni Němci byli ,,zlý".
Asterix a Obelix (1999)
Toto je prostě klasika mého dětství, ke které se vždy rád vrátím. Řekl bych, že je to dokonce tenhle film, díky kterému jsem se začal zajímat o starověkou římskou civilizaci. Film nenudí a vždy se u něho rád zasměju. Na rozdíl od dalších jeho hraných sequelech, které na mě působí až parodicky.
Rychle a zběsile: Tokijská jízda (2006)
Je mi jedno, jak je tenhle díl kontroverzní a u některých lidí neoblíbený. Za mě je to prostě nejlepší díl Rychle a zběsile. Příběh nenudí, postavy mají duši, herecké obsazení je velmi kvalitní, stejně tak jako efekty. A samozřejmě auta... ty auta, ty jsou nádherné, hvězdičky tomuto filmu přidává snad už jen přítomnost Skyline, Supry, Lanceru Evo a dalších skvělých legendárních japonských aut! Absolutní špička kinematografie, 10/10.