Recenze (203)
Vzpoura v Seattlu (2007)
Mě se to líbilo. SIce nic není černobílé jak to bylo v tomto případě podáno, ale i přes to mě film utekl raz dva.
Mechanik (2004)
Vážně slušné psycho, Christian Bale byl vynikající.
Expendables: Postradatelní (2010)
Tak přesně takhle jsem to čekal,drsná akce s velkou dávkou suchého humoru. Jako pocta 80tkám dokonalé. Škoda jen ,že dva velcí ex akční hrdinové Arnold a Bruce neměli (nechtěli) více prostoru.
Zelená zóna (2010)
Kombinaci Damon - Greengrass jsem věřil víc než jsem měl. Film to rozhodně není špatný a nedá se srovnávat s Bournem, ale asi mi akčnější Bourn sedí víc. Zápletka je velmi slušná a postupné odkrývání mě nenechalo se nudit. Přesto mírné zklamání.
Než si pro nás přijde (2007)
Průměrné ve všech směrech. Herci hrajou slušně (ani to jinak neumí), přesto to nestačí a já za měsíc ani nebudu vědět o čem to bylo.
Tron (1982)
Zpočátku jsem si myslel,že to nezvládnu, ale vydržel jsem a byl jsem odměněn celkem slušnou podívanou. Věk filmu je samozřejmě znát, ale vidět tohle před 20ti lety tak bych byl asi totálně odvařenej. Jsem celkem zvědav na pokračování.
Vlkodav z kmene Šedých psů (2006)
To co jsem čekal, to jsem dostal. Bohužel jsem toho nečekal moc. Začátek je totálně vykradenej Conan, zbytek nic zvláštního. Na to, že je to z Ruska a s celkem nízkým rozpočtem to docela slušně vypadá, ale mě to nestačilo.
Hlídač č. 47 (2008)
Velice pochmurný film. Osobně bych ubral flashbacky z války, ale jinak solidní práce.
Poldové (2010)
Od Smithe jsem čekal o dost víc. Průměr ,možná i míň.
Imigranti (2009)
Po delší době film, kterej na mě opravdu zapůsobil a ne jenom pobavil. Jednou jsem musel zamáčknout slzu a to se mi často nestává. Doporučuji