Oblíbené filmy (10)
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Pro mě nejlepší válečný film. Velmi realistický, jednoduše a syrově prezentovaný. Nehraje si na nějaké přehnané dojáky a z vojáků nedělá superhrdiny.
Magická hlubina (1988)
Shrnul bych jedním slovem: krása!
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Prostě dokonalost sama. Každá jednotlivá scéna stojí za to!
Rocky (1976)
Film, který nastartoval úžasnou Stallonovu sérii. Asi nejlepší ze všech Rockyho filmů - už jen ta atmosféra zimní Filadelfie je nádherná.
Skála (1996)
Prostě srdeční záležitost:)
Amélie z Montmartru (2001)
Dát si kupu čokolády nebo se podívat na Amélii? Podívat se na Amélii !! :D
Manželé z roku II (1971)
Pro mě jedna z nejzábavnějších rolí Belmonda. Ujetý příběh, vyplývající z potřeby hlavního hrdiny rozvést se v chaotickém revolučním období Francie.. Belmondo hýří vtipem a sarkastickými poznámkami.. Pohodička na nedělní odpoledne.
Hvězdná pěchota (1997)
Pocta žánru z rukou Verhoevena. A ty hmyzáci jsou dokonale zpracovaný!
Human Traffic (1999)
Perfektně předvedená jedna pařební noc, i s pěkně rozplyzlou ranní kocovinou:) Prostě kult a navíc se v tom snadno uvidíte..
Ples upírů (1967)
Můj oblíbenej zimní film. Pravidelně každej rok, hned jak poprvý nasněží, sáhnu po něm :)