Recenze (630)
Za borovicovým hájem (2012)
Mám rád filmy u kterých nevíte co se stane a často je celý vzhůru nohama. A to je v podstatě u tohoto filmu. Na začátku něco čekáte, pak se to změní a to se mi líbí. Navíc příběh byl fakt silnej.
Wrestler (2008)
Velice příjemný podívání na život stárnoucího Wrestlera. Pokud máte rádi třeba Gran Torino, tak toto vás bude bavit.
Duna: Část druhá (2024)
Vynikající vizuál, vynikající hudba. Příběh mi ale oproti jedničce přišel takovej rozkouskovanej, tak proto jen čtyři hvězdičky.
Fallout (2024) (seriál)
Pamatuju si, jak jsem jako dítě hrál celý léto Fallout 1 a 2. Byly to pro mě absolutně kultovní hry a jedny z těch nejlepších v životě - celej ten zážitek pro mě byl pecka. Některý děcka byly venku, já v totálním pařáku seděl u komplu a pařil tuhle geniální RPG klasiku. Pak vznikly ty další 3D Fallouty - 3 a New Vegas má taky super feeling. A já si vždycky říkal, proč nevzniknou filmy nebo seriály, že je to super brand a rád bych se do toho ponořil i z hlediska diváka. A pomalu 30 let od prvního Fallouta vznikl seriál a je to absolutní pecka. Chápu, že pro někoho kdo nezná hry to nemusí být úplně libové, ale já si to užil maximálně a vytěžil každej odkaz, kterej v seriálu byl. Díky za tuto super podívanou, mé srdíčko zaplesalo!
Marťan (2015)
Pokud se chcete podívat na parádní sci-fi z prostředí Marsu a kosmonautiky, tak tento Ridleyho počin je fakt dobrej!
Pasažéři (2016)
Po dlouhé době sci-fi, který mě fakt bavilo. Má všechny prvky toho co mám rád. Jedna hvězdička dolů za totálně klišoidní konec. Ten shazuje celej film.
Batman (1989)
Burtona mám rád, ale tohle mi nějak nesedlo. Jeho atmosféra je evidentní, ale celej ten scénář mi přišel takovej nedomyšlenej. Bojový scény byly taky špatný. Jako věřím, že si v tom hodně lidí najde svoje a v žádným případě nejde říct, že by šlo o špatnej film, ale mně to něco chybí.
Poslední pokušení Krista (1988)
Kdybych tohle viděl v 15ti, tak bych si řekl, že je to hrozná kravina. Ale ona není. Jedná se o nějakou alternativní verzi příběhu Ježíše Krista a je to fascinující.
Království nebeské (2005)
Tady nejde dát míň jak plnej počet hvězdiček. Prostě poctivá filmařina z doby, kdy Ridley netočil sračky jako Prometheus.
The Walking Dead: Daryl Dixon (2023) (seriál)
Za mě nejlepší spin off Walking dead. Oproti ostatním spin offům tady scénaristi nefetovali a udělali poměrně dobrej příběh. Evropský prostředí a hrady jsou taky super a celý je to takový víc vážnější než normální Walking dead.