Recenze (379)
Monstrum (2008)
Když si vzpomenu na Záhadu Blair witch tak mi ještě teď běhá mráz po zádech, protože to byl velmi zajímavě natočený film. Navíc to působilo i docela autenticky. Cloverfield (česky velmi divně přeloženo jako "Monstrum") by se dal přirovnat ještě ke Godzille, se kterou má společnýho jak velké zviřátko, tak také zničení mostu. Pěknej film, pěkný efekty a hlavně velmi příjemná stopáž (DVD 70min), takže film nenudí.
JAG (1995) (seriál)
Začátek dobrej, pak je to slabota. Jedna hvězda za ženský.
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
To je tak blbej seriál, až to hezký neni. A ty Turci se taky musí nasrat všude, támhle Semir, tady Tekin. Nejlepší díl byl s teploušskym barem, při rozhovoru homosexuálů jsem spadl ze židle; ukázkový rofl.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Další ze sraček, které produkuje Nova.
Ulice (2005) (seriál)
Panebože...
Armageddon (1998)
Zničení MIRu je nádherná akce :-D
Skála (1996)
Jeden z nejlepších akčních filmů všech dob. Dokonce si ho vychvaloval i náš středoškolský učitel chemie, který Hollywoodské filmy přímo nesnášel.
Mumie smrti (2000) (TV film)
Nuda, nuda a do třetice nuda.
Deuce Bigalow: Dobrej striptér (1999)
Deuce je prostě mužská šlapka. Docela mu to jde, ale má to jednu nevýhodu...má opravdu zajímavou klientelu. Taky se mi líbila postava policajta s tenkym pérem, jak rád rozhlašoval.
Slunce, seno, erotika (1991)
Troška chtěl vytřískat z této dobré série co nejvíc. Možná vytřískal, ale na úkor kvality. Trojka snad ani neni Slunce, seno. Tohle se fakt nedá. Nuda v Itálii, nuda v Čechách. Nahotinky tomu moc nepřidávaj.