Recenze (237)
Šíleně smutná princezna (1968)
Dal bych i pět, ale na Helenku jsem už fakt alergickej :-(
Bláznivá střela (1988)
Všem příznivcům Scary movie bych tuhle trilogii doporučoval jako povinnost!
Moje modré nebe (1990)
Mafián Steve Martin je neodolatelný.
Muži v offsidu (1931)
Co se chce po mně? Chce se ze mně rvát cáry ? :-)
Mravenci nesou smrt (1985)
normalizační parafráze na bondovky. Jiří Zahajský hraje svou postavu stejně jako inspektora Trachtu :-)
Povolení zabíjet (1989)
Je to dobrý akční film, ale jako bondovka nic moc...
Liga výjimečných (2003)
Je to celé takové děravé, předvídatelné. Nejvíc mě ale štvalo to hrozné nevyužití potenciálu, jaký skrývaly jednotlivé postavy.
Moulin Rouge (2001)
Dal bych pět, ale pak jsem viděl Chicago...
Monty Pythonův smysl života (1983)
Brian je lepší, ale hodina sexuální výchovy mě dostala :-)
Příšerky s.r.o. (2001)
Nedá se nic dělat, Sully s Mikem mě dostali. Doporučuji shlédnout v originále, Crystal exceluje.