Recenze (414)
Sňatky z rozumu (1968) (seriál)
Tatínek přeslic byl naprosto geniální :)
Superpolda (1980)
Jo, pořád to funguje. Pořád je to vtipný a konečně vím, kde se vzala moje láska k fazolím!
Neznámý voják (2017)
Jo, tak tohle bylo hodně obrý. Ta tříhodinová verze je trochu rozvlelá, ale jak praví stará vojenská pravda čeká se, aby se spěchalo a spěchá se, aby se čekalo. Naprostá tutovka v evropských končinách nevídaná, je vidět, že je to Finská srdcovka tahle kniha.
3:10 Vlak do Yumy (2007)
Vyhejbám se dělání dobrejch skutků, bývá to nakažlivý. Od začátku bylo jasné jak to dopadne, ale přesto mě to bavilo :)
Hráči se smrtí (1990)
První shlédnutí dopadlo docela dobře, ale podruhé si to asi nechám ujít :)
Muž v ohni (2004)
Přeslazený konec to pokazil a za ty vystřižené hanbaté scény bych někoho kopl do hlavy. Radhu mám rád už od pitch black :)
Equalizer (2014)
Já bych prostě chtěl věřit tomu, že sněkdo takový skutečně existuje. Prostě chtěl...
Robocop (2014)
Není to vyslovený průser, na jedno shlédnutí to obstojí, ale origoš je někde úplně jinde.Tady je aspoň ten přesah kam až murica může zajít.
Mariňák (2005)
Jo i ty se nech nalít a dej se k armádě!
1984 (1984)
2+2=