Recenze (116)
Správní chlapi (2016)
Shane Black lost it. Ikdyž vsadil tak trošku na jistotu a zrecykloval Last Boy Scout + Kiss Kiss Bang Bang, tak tenhle film nejenže pokulhává v scénáři, ale pod jeho režijní taktovkou je film spíše nudný. Škoda no, byl to jeden z mých oblíbených scénaristů.
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Jako vůbec jsem nevěděl o co ve filmu jde. On to asi ani nebude film, protože takovou slátaninu jsem už hodně dlouho neviděl. No a ty kecy padlých bozích.... Prostě náhodně vybarvená omalovánka...
Sami (2015) (pořad)
1. série *** 2. série vypadá mnohem líp. Asi kvůli vybraným lidem.
Poklad na Sierra Madre (1948)
Věrná adaptace Travenova skvělého románu.
Comedy Central Roast of Justin Bieber (2015) (pořad)
Roast už není co býval. Jako pořád je to sranda, ale vůbec mu to nedali sežrat... Nakonec, nejvtipnější byl sám JB, lol
Čarovný les (2014)
Walt Disney naprosto zapoměl na... no na POHÁDKU. Místo toho tam naplácali hudbu z jevištních muzikálů, čímž to nefungovalo nejenom jako pohádka, ale i jako filmový muzikál. Po prvních 15 minutách jsem to musel vypnout. Mám rád muzikály ale tohle bylo přímo ubíjející... Co jiného čekat od režiséra Chicaga, ten člověk si myslí, že v muzikále jsou kostýmy a kulisy důležitější než zpěv a emoce...
N.W.A: The World's Most Dangerous Group (2008) (TV film)
Brzy vyjde film https://www.youtube.com/watch?v=3N35cBWSeSs tak jsem se musel nejdřív mrknou na dokument. Povinost pro všechny fandy Hip-Hopu.
Suterén (2013) (seriál)
Sympatické. Škoda jen, že mimo to, se nedá vyzdvihnout něco dalšího. Ikdyž, občas se povede nějaká scénaristická vychytávka a John C. McGinley jse pořád stejnej drtič jako Dr. Cox :)
Zlatý Glóbus 2015 (2015) (pořad)
tento rok celkem slabota :(
Atom (2007) (seriál)
Jeden z těch výborných dokumentů o fyzice, kde vám neřeknou pouze, že atom se skládá z elektronů a jádra, ale taky jak tyto byly objeveny a že kolem dnešních ustálených teoriíí je mnoho kontroverzí. Obvzláště pak z řad uznávaných světových vědců.