Poslední recenze (8)
Steven Universe - Série 1 (2013) (série)
Dlouho jsem váhal jestli se mám to tohoto seriálu pouštět, ale jsem rád, že jsem to udělal. Tak zábavný a originální animák jsem snat ještě neviděl (minimálně od západních tvůrců ne). Pokud váháte stejně, jak jsem váhal já, rozhodně mu dejte šanci.
Aladin (2019)
Jsem velkým fanouškem původního animovaného filmu, proto o to věčí bylo mé zklamání po zhlédnutí této ždímačky peněz co si pro nás Disney připravilo. Abych byl upřímný nebýt Willa Smithe ztvárňujícího džina tak bych film ani nezvládl dokoukat do konce, jelikož ostatní herci jsou katastrofa a pozměněný děj taky za moc nestojí. Suma sumárum pokud si chcete film užít tak si sežeňte sestřich scén s Willem a nebo se mu raději vyhněte obloukem.
Spider-Man: Daleko od domova (2019)
Film jsem si dost užil, rozhodně bych ho neoznačil jako nejlepší film roku, ale i tak jsem se bavil. Zápletka a padouch mi přišli povedené. Potitulkové scény taky nezklamali. Rozhodně bych tento film označil za jeden z nejlepších spider-man filmů, ale na úroveň spiderverse ještě nemá.