Recenze (860)
Okamžik rozhodnutí (2006) (TV film)
Příšerně zahraný německý pokus o citové vydírání. Snímky z lékařského prostředí mám rád a němci se evidentně do nich rádi pouští, ovšem bez valnějšího úspěchu. Jeden slozopudný dětský dialog mi k radosti a emočnímu uspokojení rozhodně nestačí. Toto bylo slaboučké i na TV film.
Tunel do Číny (1998)
Krásný lidský příběh o přátelství mezi v "oblacích" se vznášející holčičkou Harriet a mentálně retarovaným mužem Rickym, podpořený vynikajícími hereckými výkony, musím říct, že Bacon opravdu překvapil (svou roli zvládl bravůrně) a Ewan Rachel Wood mi jen potvrdila, že opravdu je výtečná herečka, to co předvedla v jedenácti letech je obdivuhodné a i po této roli se neochvějně drží mezi mou hereckou elitou. Navíc byl film protknut velmi příjemně padnoucí hudbou, který filmu vnuknul tu pravou venkovskou atmosféru. A ještě se musím zmínit, že po dlouhé době, jsem viděl snímek, kdy jsem si opravdu přál pozitivní konec (dočkal jsem se).
Muž od Sněžné řeky (1982)
Naivní příběh z drsné australské buše s charismatickým Douglasem, jeho šukézní dcerunkou, během jehož sledování jsem dostal obrovskou chuť na "klokaní" guláš:).
Ledové ostří 2 (2006)
Stejné jako funkční 1. díl??..děláte si srandu?? Vždyť tento směšný filmový brak funguje maximálně jako útrpně přeslazená teenegerská komedie. Zde i kdyby jste chtěli nenajdete ani náznak filmu ze sportovního prostředí (v naivním prvním díle toto fungovalo), drama?? ale notak (i když ano, plakal jsem..smíchy). A navíc, nevím jak na vás, ale na mě Jackie nepůsobila dojmem čtrnáctileté dívky, přesně takový je rozdíl mezi Albertvilleskou(1992) a Turínskou (2006) Olympiádou, navíc rodiče naší "hvězdičky", kteří zazářili v roce 1992 v tomto díle vypadali na zdárné čtyřicátníky, když už film odkazuje na reálná data, mohlo by to alespoň působit reálně (postavy jsou samozřejmě smyšlené). No nic, zbytečná ztráta času.
Ledové ostří (1992)
Sice naprostá pohádka, ale díky své roztomilosti a pohodovosti ji mám rád doteď a nemusím spoléhat pouze na nádech pubertální nostalgie, kdy jakožto kluk který vyrůstal na sběru hokejových kartiček a téměř bydlel na hokejovém stadionu v městě hokeji zaslíbeném Jihlavě, který opravdu vše, kde se vyskytlo slovo hokej nesmírně žral (ano, i tento film). Btw. jedna malá poznámka Doug Dorsey po zranění, zaviněné pádem a úrazem hlavy přestal vidět na 18% oka a znamenalo to konec kariéry a přitom v současné době válí po světových klužištích výtečný švéd Matthias Weinhandl, který po faulu jednoho z českých hráčů na jedno oko nevidí vůbec a je to jeden z nejlepších hráčů vůbec (dokonce jednou čechy obral o medaily). Ale zpět k filmu, prostě pohodovka.
Milenci (2008)
"Nikdy neopouštějte toho, kdo vás miluje pro někoho, kdo se vám líbí, protože ten kdo se vám líbí, vás opustí pro toho, koho miluje".. Výtečné osazení (Paltrow, Phoenix), skvěle zahrané, chytrý scénař a dá se říct obyčejný, místy tvrdý až depresívní příběh ze života bez zbytečných "cukrdlátek". Prostě překvapivě nehollywoodsky civilní snímek se vším všudy. 90%.
My Fair Lady (1964)
Balzám na duši. Nádherné písně, úžasně sarkasticky vtipný Rex Harrison a naprosto odzbrojující, velmi komplexní výkon Audrey Hepburn. Nemám slov, filmový skvost a zážitek téměř za 100%.
Střepy v hlavě (2008)
Náznaky atmosféry tam byly, ale zůstalo jen u nich. A pointa??..tu jsem nějak nepobral a asi ani nechtěl. Šedá a tichá nuda.
Vyfič! (2009)
Tak kde začít. Nejspíše u ženy, kterou coby herečku příliš nemusím a tak o to víc mě mile překvapila svým režijním debutem(pokud takto bude pokračovat, tak ať u režie zůstane). Ano, Drew Barrymore s tímto poněkud na první pohled "nezajímavým" a již několikrát provařeným (nemyslím bruslařské prostředí) tématem si pohrála naprosto bravůrně, bez větších chyb a na téměř dvou hodinách nebyla chvíle, kdybych se začal nudit, jak jsem tímto filmem parádně profičel. Speciálně bych vyzdivl jednu scénu v rámci "teenege" filmů jsem nic podobného zatím neviděl (romantika v bazénu) hezky natočené. Herecky už to tak s Drew slavné nebylo a právě k její postavě mám, asi jako k jediné určité výhrady (scéna, kdy se vzdala své exhibice(poprat se ze soupeřkou) a raději zabodovala pro tým..no budiž), ale o postavu Drew tad nešlo. Hlavní hvězdou byla "brutální bejbina" Ellen Page, opět jedna velká "one girl show", naprosto přirozená a její postava navíc byla i velice sympatická, tato dívka má opravdu našlápnuto hodně vysoko a její další filmy rozhodně budu očekávat. Co závěrem, prostě Whip it mě zcela vtáhl, potěšil po všech stránkách ( rodiné drama, romantika, komedie) a po dvou hodinách vyplivl a já nemůžu jinak než 5*(díky holky) 90%
RocknRolla (2008)
Rock'n'Rolla je přesně ten typ filmu vlastnící humor, který mě naprosto míjí účinkem. Mimo pár vtipných scének s Butlerem a fackování jsem se nudil. Pro mě film, který se tváří multifunkčně, ale je naprosto nefunční po všech stránkách..sorry. 50%