Oblíbené filmy (10)
Matrix (1999)
Trainspotting (1996)
Pátý element (1997)
Krásný comics, kouzelný Bruce, nádherná Milla. Víc takových filmů!!!!
Moulin Rouge (2001)
Jak tady někdo už napsal, muzikál není můj můj šálek kávy, ale u Moulina jsem koukal jak u vytržení. Fakt mazec-móc pěkný písničky,šílený taneční čísla a dojemný konec. Špičkové obsazení!