Oblíbené filmy (7)
Vzpomínky na lásku (2004)
film který mě kdykoliv bez problémů rozbrečí. nádherný a smutný příběh lásky..
Muž na Měsíci (1999)
o Andym jsem do té doby nikdy neslyšela a jsem ráda že mi tenhle film můj bývalý přítel pustil, jelikož mi tak zařídil úžasný zažitek z tohoto filmu a pak i z videií se skutečným Andym.
Zelená míle (1999)
napíšu to krátce: jeden z filmů na který když budu mít možnost se kouknout ještě 150krát tak to bez váhání udělám...
Sekretářka (2002)
příběh trochu jiné lásky...
Schindlerův seznam (1993)
Spielberg opět ukázal že umí... a to že Oskara Schindlera líčil jakožto lidumila i když to tak úplně nejspíš pravda nebyla mu velice ráda odpustím.
Crash (1996)
snad úchylné, ale přitom stále krásné a vzrušující..
Lolita (1997)
čistá láska, která je bohužel zakázaná, manipulace, Jeremy Irons, úžasná hudba, přitažlivost... a mohla bych pokračovat dál.. To co Nabokov napsal, Lyne dokázal nádherně zfilmovat..