Recenze (9)
Třicet případů majora Zemana (1974) (seriál)
Bolševická agitka.
Zákon Helena (2016)
Helena Kahnová je pro mě neskutečná hrdinka a zasloužila by si daleko lepší dokument.
Koptashow (2019) (pořad)
Tohle prostě na ČT nepatří.
Godless (2017) (seriál)
Pro milovniky westernu lahudka a povinnost, uz jsem se tesil, jak tomuhle serialu dam s klidnym srdcem 5* ,ale bohuzel prisla zaverecna pulhodina a v ni strasne spatna az komedialni prestrelka ve meste a jedna * proste musi dolu. I tak jeden z nejlepsich serialu roku.
Železná srdce (2014)
První polovina vynikajici,druha totalni pruser.
Nezastavitelný (2010)
To snad ne.Tony co tohle bylo??Predvidatelny od zacatku do konce,nelogicky,plny klise.Byl jsem rozhodnutej alespon pro dve hvezdy,ale po ,,vtipnem" prujezdu zatackou jsem musel ubrat.
Zjizvená tvář (1983)
Jasne ze Brian De Palma nikdy nedosahne kvalit Scorseseho,ale tady se mu hodne priblizil,samozrejme s velkym prispenim Olivera Stonea a jeho scenare,ktery mimochodem psal,kdyz se lecil ze sve zavislosti na kokainu...zajimava terapie.Genialni vykon Al Pacina a jeho rychly vzestup plny brutalnich vrazd a konec,ktery ani nemohl dopadnout jinak.
Absolvent (1967)
Musim se priznat,ze tenhle film jsem videl az 40 let po jeho natoceni a nalezite jsem si ho vychutnal.paradni jizda mladika bez iluzi,ale predevsim genialni hudba Simona a Garfunkela.
Hooligans (2004)
Jasne nejlepsi film o fotbalovych hools na motivy celosvetove veleuspesne knihy Johna Kinga.Syrove zabery ,,tretich polocasu " , dobre vykresleni charakteru postav,predevsim linie s Tommyho dedou je skvela a asi nejdulezitejsi myslenka filmu je :Fotbal je jen zaminka.