Recenze (25)
V zajetí sněhu (2017)
Mega!
Život (2017)
Top!
Le Mans '66 (2019)
Top.
Coco (2017)
Nejlepší animák roku 2018 a na dlouhou dobu i nejlepší od Disney.
The Filthy Frank Show (2018) (seriál)
99% 😨😂
Kapitán Phillips (2013)
Wow.
Vše je ztraceno (2013)
EZ!
Skleněný (2019)
Dobrý fim,dobre propracovany
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
Příběh z knížky v některých ohledech(velice dobře) pozměněn a celkově super film.
Kočičí dětství (2015) (TV film)
:)