Recenze (24)
Mimoni 2: Padouch přichází (2022)
Ok takže Mimoni symbolizují ilegální imigranty z Latinské Ameriky. Film se částečně odehrává v Čínské čtvrti aby byl úspěšnější u čínského publika. Je to fajn. Šel jsem na to v košili, která se mi hned zašpinila od popcornu. Moc fajn, Mimoni jsou zábavní.
Nejhorší spolubydlící (2022) (seriál)
Babka najetá, asiat taky fajn ale maratonec a právník už nebyli tak zajímaví.
Terminátor: Temný osud (2019)
Tak mě napadlo se podívat na nového Terminátora. Že prý je to 3.nejlepší film série. Za mě je 6. a poslední. Naprosto nudné. Silně nedoporučuju. 4/10
Nebe s.r.o. (2019) (seriál)
1.série-8/10, 2.série-7,5/10. Doufám že vznikne 3.série.
Ukradená bitva (1971)
Za mě dosti podceněný film. Podle mě je to skvělá komedie s dosti zajímavým příběhem a i docela dobrým soundtrackem.
Love, Death & Robots - 1. svazek (2019) (série)
Některé epizody jsou dost průměrné, například 12. a 15.epizoda, ale naprosto je pro mě přebíjí ty skvělé epizody jako například 7., 11. nebo 18. epizoda, které jsou úžasné. Těším se na 2.sérii.
Who Is America? (2018) (seriál)
Tento styl humoru se mu opravdu líbí, ale musím říct že poslední 2 epizody byly slabší. Nevím jestli to je tím že mě tento humor časem omrzel, ale spíš tím že tento seriál má až moc epizod(7) a proto se potom stává pořád stejným. Kdyby to skončilo 5.epizodou, tak bych si to klidně dal do oblíbených seriálů, ale poslední 2 epizody to shazují.
Nejsledovanější (2017)
Z celého filmu se mi líbili jen rozhovory s rodiči.
Malý princ (2010) (seriál)
Totální sračka na kterou jsem se díval jako dítě jen kvůli tomu že se mi líbily nápady planet. Například planeta která má tvar krychle. To je ale všechno kladného. Takže hodnocení třeba 10 %.
SpongeBob ve filmu: Houba na útěku (2020)
Animace je dost hezká, ale příběh naprosto nezajímavý.