Recenze (736)
Pan Halpern a pan Johnson (2020) (divadelní záznam)
Moc hezké představení a bezvadné výkony dvou našich vynikajících a charismatických pánů herců.
Motanice (1988) (TV film)
Tak trochu jiná, ale stejně skvělá pohádka jako její starší verze. Každá má své kouzlo a je zahraná skvělými herci.
Třeboňská pohádka (1982) (TV film)
Vtipná pohádka skvěle obsazená a výborně zahraná. Nostalgie a prima podívaná. Perfektní herci, kteří svoji roli uměli opravdu zahrát a dát do ní vše.
Pátek není svátek (1979)
Sympatická komedie o starostech všedních dní v době normalizace. Správně praštěná rodina.
Pan Vok odchází (1979)
Zajímavá historická komedie o Petru Vokovi. První díl byl lepší a vtipnější, ale pan Růžek tomuto filmu vdechnul zase svoje kouzlo a tudíž je každý díl tak odlišný.
Ikarův pád (1977) (TV film)
Dobře natočený a skvěle zahraný film o démonu alkoholu. Co všechno způsobí člověku závislému a co si musí vytrpět jeho nejbližší. Hodně silné.
O Terezce a paní Madam (1976) (TV film)
Vtipná a veselá pohádka, kde opravdu excelovala Iva Janžurová. Té prostě tyhle role sedí.
Princezna se zlatou hvězdou (1959)
Krásná, oblíbená, stará barevná pohádka. Mohu jí vidět kdykoli a vždycky se na ní ráda podívám. I když pohádku znám velmi dobře a od dětství je mi sympatická.
Nemocnice na kraji města - nové osudy (2008) (seriál)
To už se mi líbilo méně, ale pořád byl děj zajímavý i když ne vždy se hlavní postavy chovaly příčetně. Ale je to jen odnož kdysi slavné původní nemocnice, tak to podle toho musíme i brát. Mladý Blažej byl hodně nesympatický a nafoukaný arogantní blb a Krajčo tomu taky moc nedal. Ale byla jsem zvědavá, viděla jsem co jsem chtěla a už se na to nepodívám. Jednou dvakrát stačilo.
Nemocnice na kraji města po dvaceti letech (2003) (seriál)
Trochu jiná nemocnice, než na kterou jsme byli zvyklí. Ale doba je jiná a žádá si nový scénář a dějové linie musí jet již v nových kolejích. Hlavní postavy trochu praštěný, ale pořád se na seriál dá koukat. Je zajímavé pozorovat jak se osudy vyvinou dál.