Recenze (586)
Hory mají oči (2006)
Výborná atmosféra, masky, kamera. Film sa ale strašne dlho rozbiehal a údernosť niektorých scén mohla byť väčšia.
Základní instinkt (1992)
Skvelý thriller, výborná atmosféra, dobrá hudba.
Parazit (2019)
Trefná satira
Snídaňový klub (1985)
Film, v ktorom sa v podstate nič nestane. Žiadny dej, zápletka, len nudná konverzácia medzi pár deckami.
Funny Games USA (2007)
Totálny psycho nátlak, technicky film kazili hlavne rozprávanie do kamery, pretáčacia scéna a pár dlhých nudných záberov kde sa v podstate nič nedialo.
Dům z písku a mlhy (2003)
Silný film, miestami pomalý a nudný ale pôsobivý vo svojej podstate, herci fajn.
Neutečeš (2014)
Námet fajn, ale prevedenie a herecké výkony strašné.
matka! (2017)
Rosemaryino dieťa v oveľa šialenejšom podaní.
Na hraně zítřka (2014)
Skvelí Tom Cruise a Emily Blunt, výborné akčné sci-fi, kvalitné spracovanie.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Vizuálne fantastická akčná jazda, príbeh a dej ale neponúkol zas tak veľa.