Recenze (93)
Jerry Maguire (1996)
Nebylo to to pravé ořechové
Dobrý ročník (2006)
Hodne povznášející. Teď vzimě jsem zatoužil po naši rodinné chatě a po slunečném létě(a krásných dívkách :-) Muzika nádherně doplňovala příjemnou atmosféru, možna ji právě ona tvořila. Russel měl už lepší role, ale ta mu taky náramně sedla. Dokonce i děj nebyl úplně předem čitelný, takže se opravdu bylo na co koukat!
Cesta do fantazie (2001)
Nejlepší film, co jsem kdy viděl. Vic k tomu nemůžu dodat.
Sólokapr (2006)
Viděl jsem to v kině, takže nemůžu říct, jestli to nebylo tou atmosférou smějicího se(úplně plného kina) davu. Krom předvidatelného děje bych tomu už vytknul jen... asi nic.
Šifra mistra Leonarda (2006)
pro golfistu: Mylis se. Slo napsat jeste jeden lepsi scenar a to zadny! Nevim, kde jste prisli na to, ze kazda uspesna kniha by se mela hned tocit. Samozrejme se toci temer vse, protoze literarni autori jsou filmovym zpracovanim odmeneni penezmi, ktere by nedostali ani za deset knih odmenenych Pulicerovkama :-( Film je naprosto tragicky(pro mne, protoze jsem knihu cetl) a souhlasi s tim temer kazdy, kdo co cetl. Kdo necetl.
Agent bez minulosti (2002)
Nadstandartní remake. Ale i tak, originál byl mnohem lepší!!!
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Jen mi tam neseděl Jim Carey. Jinak by to bylo 5*
Sin City - město hříchu (2005)
U mně to byl film roku 2005
Třinácté patro (1999)
Omlouvám se, ale mě to přišlo jen jako trochu prodloužený a ještě k tomu moc nevydařený díl Krajních mezí. Být to dvaceti minutové, tak proč ne.
Muži v černém (1997)
V té době nadprůměr. Originálni! Řval jsem v kině smíchy.