Recenze (93)
Harry Potter a Ohnivý pohár (2005)
Bohužel, ačkoliv skvělá podívaná, tak velice zaostává za 3. dílem, který byl natočen úchvatně.
Fahrenheit 9/11 (2004)
Není divu, že mezi Dokumentaristy je Moore velice nenáviděný. Porušil to nejhorší pravidlo, jaké v dokumentu lze. V tomto filmu neni ani zrnko nestrannosti. Je to až nechutně zaujaté a nedává šanci najít pravdu. Tolik lži, co tam najdete(dáním k sobě faktů, které jsou vytržené z kontextu a vůbec spolu nesouvisí). Také nemám rád Bushe, ale tohle je nechutné. Známý je fanatik Star Wars a Moora přirovnal k DartVaderovi(zaprodal sezlu, kde je jednoduchší se dostat k moci a slávě :)
Procitnutí v Garden State (2004)
Jedn z mých nej nej filmů.
V jako Vendeta (2005)
Další adaptace Orwellovského díla 1984. Tím myslím již samotný komix. Film je hodně podařený. Hugo Weaving má neuvěřitelný hlas. Natalka je taky geniální.
Černý Tulipán (1964)
Klasika
Pád do tmy (2005)
První polovina nádherně klaustrofobická!!! Husí kůže. Ale druhá půle? Tak tak zásadní rozdíl v kvalitě mezi půlemi filmu jsem už dlouho nezažil.
Parta (1997)
Tak to mě teda dostalo! Britský film jak se patří!
Jak na věc (2002)
Tak to se trefilo do černého. Nikdo jiný by to nemohl tak zahrát(spíš by tam nikdo do té postavy nesedl), než Grant, celý duch filmu byl brutálně dokonalý. Vyváženost humoru a dramatu. A má slabost pro Rachel Weisz a happy endy :-)
Paříži, miluji Tě (2006)
...
Takoví normální zabijáci (1994)
Hříčka, za kterou by se nestyděl ani Tarantino. Nádhera!