Recenze (203)
Spjaščije (2017) (seriál)
Až človeka zamrazí, že presne podobný scénar revolúcie prebiehal aj na Slovensku. Našťastie sa to tak neskončilo. Je smutné, že aj Slovensko má živly ako bol Trockij, ktorý chcú len revolúcie....u nás je to Demeš. https://www.mojevideo.sk/video/2d124/vytvorila_penta_matovica_a_stoji_aj_za_pochodmi.html
Svatba jako řemen (1967)
Cakal som kym to skonci....nuda, infantilne...
Orel Eddie (2016)
Aj taketo prijmne uprimne a prirodzene pociny zahreju na srdci v tejto chladnej poskodenej dobe.
Deadpool (2016)
Neviem, ci mam len ja ten pocit ale ako upada cela tato doba, upada aj zapadna kinematografia. Tvori sa odpad plny nasilia, vulgarizmov...to sa neda vazne nic normalne, slusne a pekne natocit?
Děda je lotr (2016)
Ti co dali 5 hviezdieciek sa da pochopit ak mali vek do 18r, ti co dali 4 hviezdicky, vek do 20r, ti co dali 3 hviezdicky vek do 25r....a potom este intelektualna uroven. Zabite peniaze v kine a vyse hodina zivota. Americky odpad plny americkej zumpy a posahanosti. Toto je obraz USA a ich vnimania sveta a toho co je dobre. Nafetovat sa, napit sa...a potom sa cudujme ze ta mladez je taka posahana....
Fakjů pane učiteli 2 (2015)
Miestami som mal pocit, že to bol výtvor žiakov osobitnej školy. Vhodné pre divákov max. s IQ na úrovni 90 a menej. Strata času, úplna.....
Pot a krev (2013)
Zabité 2 hodiny života....
Božské děti (1997)
Nádhera. Ale toto je krása východu, stači si pozrieť ten kontrast medzi skazeným prázdnym západom....
Na hraně zítřka (2014)
Jednoduchy nápad a akcia okolo neho...chyba tomu duch....a niečo, čo v človekovi zanechá stopu...
Špinavý trik (2013)
Mix asi všetkého možného. Christian Bale vynikajúco ako vždy. Prišiel mi akoby sa tento film snažil kopírovať stare gansterovky na čele s Robertom De Nirom...pričom správanie a herecký výkon Bala mi úplne pripominal, akoby sa ho snažil napodobniť. Ale celkovo nič zaujímavé na tomto filme. Evidente celý americky film padá ako aj cela USA.....