Recenze (121)
Jan Grossman - Žít svůj osud (1997) (TV film)
Rozhodně dost zajímavý dokument o dost zajímavém člověku - režeséru, dramaturgovi a kritikovi Janu Grossmanovi, mimo jiné z velké části zodpovědného za věhlas pražského divadla Na Zábradlí. Samozřejmě bych moh hledat formální nedostatky tohohle dokumentu, bylo by to ale zbytečný - tady totiž o formu ani moc nejde.
Samotáři (2000)
Tohle je můj poslední joint.
Počasí, které psalo dějiny (2013) (seriál)
Tak zajímavý téma... a natočený tak imbecilnim způsobem...
Hale and Pace (1988) (seriál)
Některý skeče sou dobrý, že se u nich člověk celkem i zasměje, ale nemůžu si pomoct - většinou mi připadaj úplně nablblý, trapný a bez pointy...
Malá mořská víla (1976)
S míň divnou hudbou a míň divnýma kostýmama by to nejspíš byl vážně dobrej film...
Jonesovi (2009)
Vážně originální náopad ale bohužel totálně pohřbenej připitomělym romantickym zpracovánim...
Maska Junior (2005)
Hodně slušná sračka...
Síla živlů (2004) (seriál)
Naprosto skvělý dokument o všelijakých dobrodruzích, kteří podcenili Sílu živlů. Hlavně vlivem toho, že každý díl má jen cca 25 minut a tvůrci ho zbytečně nenatahují, (což dnes není moc běžné) jsem hltal každou vteřinu.
Vendeta (2011)
Působí to na mě jako film ňákýho prominentního děcka... Kdo si dneska natočí takhle drahej debut s Vetchym a Kaiserem v hlavní roli? A jak píše Caval: "ohlodání látky na dřeň"... Ohlodání týhle látky na dřeň bych si představoval tak nejvíc na 20 min...
Události v kultuře (2013) (pořad)
Dávám 4 * protože mě zájímá, co se událo ve světě kultury, ale pravda je, že forma těhle Událostí v kultuře (šaškování reportérů apod.) nekoresponduje s obsahem - sice chápu, že chtějí koncept pořadů o kultuře zmodernizovat, tohle se mi ale zdá vážně trochu trapný... snad to časem vychytaj..