Recenze (1 838)
Herec - Epizoda 1 (2020) (epizoda)
uz jsem se bal, ze to bude dalsi teplometi film. ale rozuzleni prvniho dilu, bylo prekvapive.
Vychováni vlky - Série 1 (2020) (série)
takovej LosT. kazdy dil neco poodkryl, navnadil, rozehral. a nic ve finale serial nevysvetlil. prvni pulka me bavila, dva predposledni dily byla katastrofa. posledni dil byl OMG a WTF. mindfuck naprostej. propojeni s prometheem je ocividne.
Vyproštění (2020)
snad nikdo dneska neveri tomu, ze 15ti min akcni scena bez strihu, byla fakt bez strihu. jako akcni film to funguje, hero je skoro jak z osmdesatek, to by mohlo klidne i do kin.
Projekt Power (2020)
lacine, jako vsechno od netflixu, ale vubec ne blbe.
Postiženi muzikou (2019)
Petre 1 2 3.
Vychováni vlky - Faces (2020) (epizoda)
prvni divna epizoda.
Ava: Bez soucitu (2020)
usnul jsem.
Daria (2020)
kachny, kachy...teda kytky, kytky, kytky.....scenar naprosto neoriginalni, rezie jak u studentskeho filmu. jinak dobrej pokus, snaha o preciznost. titulky a hudba super, kamera taky fajn. strih v prumeru. jeste tak dva tri filmy a mohlo by to byt fajn.
Tenet (2020)
kupodivu jsem se nenudil. neni to prekombinovane jako Inception a rozhodne lepe zahrane i nasnimane. hudba velmi vhodna a ac nerad, davam 4.
Šarlatán (2020)
vyborne napsane, vyborne natocene, vyborne zahrane.