Recenze (1 838)
Inženýrská odysea (1979) (seriál)
mistr v nacpani dvaceti let do deseti dilu. a ani to nemuseli natahovat hudbou a zaberama o hovne jako v plechovy kalvarii.
Plechová kavalerie (1979) (seriál)
tohle uz bylo na hranici snesitelnosti. ukazka jak je dulezitej reziser. a jak dokaze spolecnost ovlivnit vysledek.
matka! (2017)
nikdy jsi me nemiloval, miloval jsi jen to, jak jsem milovala ja tebe. ta kamera, ten rychlej strih. uzil jsem si to. . . . . . .ten napad. . . . . . . . . . . . . zbytek kina ne. zvanil a cumel do mobilu.
Alexandr Dumas starší (1970) (seriál)
musel jsem si zvyknout na mensikuv projev.
Hon na pačlověky (2016)
vtipne bizardni.
Tři chlapi v chalupě (1962) (seriál)
uknourany Lipsky. neba..
Píseň pro Rudolfa III. (1967) (seriál)
o uroven vejs, nez ostatni dietlovky. zase funny...a darek je popyce..
Eliška a její rod (1966) (seriál)
strasne ujeceny. ale hlasky sovaka jsou bozi. a ten jeho ton, jakym je podava.....:) libat se to neda, nadobi to umyt neumi.......fakt funny.
Rodina Bláhova (1959) (seriál)
je to hodne naivni, z dnesniho pohledu. ale sympaticke.
Žena za pultem (1977) (seriál)
hm. klasika meho mladi.