Recenze (1 838)
Co děláme v temnotách (2014)
hlavne ten vekovej rozdil....
Šéfkuchař na grilu (2014)
vcelku gud.
Mi mefahed mezeev hara (2013)
od pulky zacina sranda. prej 45 let :)
Young Detective Dee: Rise of the Sea Dragon (2013)
je na co koukat....
Kód Enigmy (2014)
Ano, bylo to vic o Gay nez o Eni.
E.A. Poe: Podivný experiment (2014)
Slovy Verbala, meho oblibence (bez ironu) : „Blá blá blá blá blá předvídatelné, blá blá bláblá nedostatečně psychiatricky sofistikované, blá blá blábláblá blá blá herecké výkony sice dobré, ale blábláblá blá blá. Blá blá blá dějově nedotažené, blábláblá blá blá blábláblá nezajímavé blá blá.“
Hluboký spánek (1946)
prepatlany.. a bogart mi vubec nesplnil moji vizi z dob kdy jsem chandlera cetl. vubec
Birdman (2014)
ten konec byl pro oskara ale pro me film konci vystrelem pred publikem.
Miluj souseda svého (2014)
tohle bolelo. a bavilo. moc.
Panství Downton (2010) (seriál)
sezona od sezony lepsi. i po finalni sezone se mi to libilo. ten serial, ma tak zvlastni strih....