Recenze (106)
Veřejný nepřítel č. 1 (2008)
Vřele doporučuji. Nejdříve jsem se bál, zda téhle filmové "lahůdce" budu vůbec rozumět, ale po chvíli vás děj vcucne a už nepustí :-) Už se těším na epilog...btw, taky vám v kině nejdřív pustili trailer ke dvojce a pak pustili jedničku? :-)
Stmívání (2008)
Docela pěkný romantický příběh, ale konec byl dost nemasnej - neslanej.
Výměna (2008)
Opravdu moc krásný film. Eastwood se opět vytáhl. Všem doporučuji.
Nebezpečný cíl (2008)
Mám dojem, že Nicolas Cage jde s filmy od devíti k pěti. Nevím zda jeho "éra" už je pryč, ale poslední dobou (next, ghost ride atp.) jsou filmy ve kterých hraje stále slabší. Ani tento film není žádnou výjimkou. Dávám tři hvězdičky, protože se mi líbily některé scény z Bangkoku. A také se mi film líbil z hlediska překladatelského :-) Moc toho za celý film nenamluvili.
96 hodin (2008)
Jeden z nejlepších akčních filmů za poslední dekádu. Když Taken skončil, tak jsem si říkal, cože to už to končí? Vynikající zpracování, odehráno na jedničku, prostě skvělý film.
Potomci lidí (2006)
Skvostný film natočený ve skvělém prostředí Anglie. Výborný nápad, který hodně hráčům nemálo známé hry Half - Life připomíná podobný děj.