Recenze (998)
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
Není to tak převratné jako první dva díly ale stále se jedná o vynikající blockbusterovou zábavu na kterou se valná část konkurence nechytá. 8/10
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Dechberoucí blockbuster se smrtelným tempem a revolučním řemeslem. O tom se nedá psát. Prostě nestárnoucí klasika mistra Camerona. 9/10
Terminátor (1984)
James Cameron díky smrtelnému tempu servíruje dechberoucí akční jízdu která možná stárne trochu rychleji než dvojka ale ty přelomové prvky tomu nikdo neupře. 8,5/10
Vikingové (2013) (seriál)
Nářez který je do čtvrté řady úctyhodně drsný a nekompromisní. Od páté řady je ale trapný a nechtěně vtipný. I přes katastrofální vyústění je to ale super
Aladin (2019)
Ritchie je pro mě zvláštní tvůrce. Jeho styl dokáže ozvláštnit každý jeho projekt a dát jim duši. Ať už se jedná o detektivní klasiku přeměněnou v akční blockbuster v podobě dvou Sherlockovských filmů nebo klasickou legendu přeměněnou v epické fantasy v podobě Krále Artuše. Ritchie i tentokrát nenechal nic náhodě a z Aladina udělal plně funkční a velkolepý fantasy flák se spoustou atrakcí a s božím Smithem. Samozřejmě že je to opět přepis animaku ale tentokrát taky s troškou tvůrčí vize. Blockbuster roku! 8/10
Syn temnoty (2019)
Skvělý nápad utopený v klasickém béčkovém hororu a to to přitom občas vypadalo fakt dobře 3,5/10
Avengers: Infinity War (2018)
Na to že se jedná o předposlední film jedné z největších filmových sérií všech dob je to slabé. Infinity War ale dokáže fungovat aspoň jako velkolepý letní blockbuster se skvělou prací s postavami a post-apokalyptickým nádechechem. Je to super a to pravé zklamání přišlo až s dalším dílem 7,5/10
Avengers: Endgame (2019)
MCU vrcholí a ne nepovedlo se to. Endgame je špatně napsaná, odporně natočená a amatérský zrežírovaná slátanina která je sice ráj pro skalní fandy ale pro ty co od takhle důležitého filmu čekali něco víc je to velký zklamání. Herci si to na poslední chvíli užívají a pár fajn scén tu bylo ale vzhledem k té stopáží mě to časem začalo nudit. Největší zklamání dekády! 6/10