Oblíbené filmy (10)
Psycho (1960)
Mulholland Drive (2001)
Edit 12/2021: Snad nejsmutnější film svého žánru. ______ Edit 06/2020: Zhlédnuto opět, asi už popatnácté, po několikaleté pauze. A ne/překvapivě díky tomu už teď vím, zda je možné zamilovat se do konkrétního filmu. Ale že to padne zrovna na nešťastnou lesbickou love story, to by mě nenapadlo ani ve snu. ______ Film formou na stejné úrovni jako krása C. Cardinalové v nejlepších letech. A také film, mající schopnost zahřát nahoře, uprostřed i dole. ₪
Barry Lyndon (1975)
Taxikář (1976)
Bílá stuha (2009)
Zbytečná krutost (1984)
Muž z Londýna (2007)
Až na krev (2007)
Triumf.
Casino (1995)
Nejlepší jsou na tom filmu De Nirovy hadry. A tělo Stoneové.
Rytíř pohárů (2015)
No one cares about reality anymore.