Oblíbené filmy (10)
Dej mi své jméno (2017)
Jednoduchý děj se silným příběhem..film o nevinnému přátelství ,které se změní v něco víc....dojemné a strhující ....
Klub poslední naděje (2013)
Prokletý ostrov (2010)
Sedm (1995)
Další vynikající film od úžasného Davida Finchera. Neuvěřitelně napínavý film ,který je spestřen brilantními hereckými výkony.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Tento film je jeden z mnohých vynikajících tarantinových filmů. Jeho zpracování je velmi zajímavé a promyšlené. Vynikající herecká dvojice Brad Pitt a Leonardo DiCaprio přímo ve filmu jiskří.. Je to film u kterého se zasmějete,ale není to žádná přihlouplá komedie. Konce byl v obvyklém tarantinově stylu a jako obvykle přehnaně moc krve a mrtvol, ale to nemění nic na tom , že je to brilantně vydařený film.
Hanebný pancharti (2009)
Pravdivý příběh (2015)
Než jsem se na tento film podívala ,tak jsem měla celkem malé očekávání ,avšak mile mě to překvapilo. Pomalejší spád s lehce depresivní hudbou ,která dobře doplňovala atmosféru příběhu. Obsazení dle mého dobře zvolené, ikdyž Hill pouze sekunduje Francovi. Příběh zajímavý a dobrý. Dobré 4*
Šifra mistra Leonarda (2006)
Já, Simon (2018)
Tři kroky od sebe (2019)
U tohoto filmu jsem brečela mnohokrát a po desáté jsem to přestala počítat. Byla to nádherná podívaná, která pojednává o neskutečné lásce, která může přijít v tu nejméně vhodnou dobu.